Després de l’aprovació del Reial Decret-Llei 8/2019 del 8 de març, les empreses han de complir amb una sèrie de mesures. A partir d’ara les empreses han de portar registre de la jornada laboral dels seus treballadors. No només davant inspeccions de treball o la Seguretat Social, sinó també davant dels propis empleats.

Per això, des de Calders Economistes volem oferir-los un servei d’assessorament laboral complet. Com a especialistes en assessoria laboral podem orientar-los sobre les necessitats de la nova norma.

registre jornada laboral

No complir amb el registre de la jornada laboral dels treballadors pot suposar una infracció greu. Les sancions anirien, en aquest cas, dels 626€ als 6.250€.

Contacti amb els nostres assessors laboral a Girona i Barcelona

    He llegit i accepto la Política de Privacitat

    RESPONSABLE: Calders Economistes S.L. | FINALITAT: donar-li resposta davant sol·licitud d'informació o serveis. | LEGITIMACIÓ: acceptes de forma expressa, lliure i inequívoca la recollida de les teves dades i el consegüent tractament. | DESTINATARIS: les dades facilitades s'ubicaran en el nostre servidor i no seran cedides a tercers, excepte obligació legal. | DRETS: té drets d'accés, rectificació, portabilitat, cancel·lació, oposició i oblit de les seves dades. Pot exercir aquests drets sol·licitant-ho a través del correu info@calderseconomistes.es. | PROCEDÈNCIA: del propi interessat.

    Què diu la Llei sobre el registre de la jornada laboral?

    Segons el Reial Decret-Llei 8/2019 del 8 de març, totes les empreses, sense excepció, han de portar un control sobre els horaris de treball dels seus empleats. A partir del dia 12 de Maig d’aquest mateix any, qualsevol empresa podrà ser inspeccionada i sancionada al respecte.

    La norma no deixa constància de la forma de portar el registre de la jornada laboral. El que sí s’estipula és el següent:

    • En el registre hi han de constar les hores exactes d’entrada i sortida dels treballadors. Aquesta norma s’aplica tant a treballadors dins d’un centre de treball com a empleats que treballin fora o es desplacin de forma habitual o permanent.
    • La forma de registrar la jornada laboral s’ha de negociar entre l’empresa i els representants dels treballadors. Un cop decidida, s’ha de comunicar al total dels empleats.
    • El registre d’horaris dels treballadors s’ha de conservar durant 4 anys. A més a més , aquestes dades han d’estar a disposició dels treballadors, els seus representants legals i de la Inspecció de Treball de la Seguretat Social.

    Com podem ajudar-los des de Calders Economistes?

    Des de Calders Economistes els hi oferim solucions segons la seva tipologia d’activitat o necessitats organitzatives. A més a més, els hi oferim solucions per al registre de la jornada laboral dels treballadors a través tant de plataformes electròniques, com és el Portal de l’Empleat, com físiques per tal d’adaptar-nos a les seves necessitats.

    Si la seva empresa requereix d’un servei d’assessoria laboral respecte al registre de la jornada laboral, no dubti en contactar-nos.